فروش دستگاه سبزی خرد کن
دستگاه روغن گیری | دستگاه روغن گیری کنجد
محبوب ترین ها

با سابقه‌اي بيش از 50 سال در زمينه توليد و عرضه لوازم خانگي فعاليت مي‌كند. طراحي ساده و خلاقانه در كنار كيفيت فوق‌العاده، محصولات اين شركت را منحصر‌به‌فرد ساخته است.  سبزی خرد کن مدل 3149 براي خرد كردن انواع سبزي در مقادير به‌نسبت كم، كاربرد دارد كه با چرخاندن يك دسته به راحتي سبزيجات خرد مي‌شوند. اين خرد كن روشي بسيار ساده و آسان براي خرد كردن سبزيجات خشك و تازه به شمار مي‌رود. در ضمن اين خرد كن مناسب براي چپ دستان و راست دستان است. بدنه از جنس پلاستيك با كيفيت و تيغه از استيل ضد زنگ است

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 239
برچسب ها :

[ دوشنبه 23 بهمن 1396 ] [ 16:56 ] [ محمد حاجیلو ]

هميشه براي خرد كردن سبزيجات، هويج، پياز، ميوه ها و ديگر مواد غذايي، داشتن يك وسيله كه بتواند عمل خرد كردن آسان را انجام دهد، به شما كمك مي كند غذاي خود را سريعتر و با كيفيت بيشتري طبخ كنيد. يكي از اين دستگاه ها، خردكن و همزن دستي است كه يك نمونه جالب آن با برند Igory را در تصوير مي بينيد. اين سبزی خرد کن داراي يك تيغه چهارپر و بسيار تيز در دو رديف است كه روي محور خود به چرخش در مي آيد. علاوه بر تيغه، يك همزن با پايه نيز در بسته بندي محصول وجود دارد كه مي توانيد از آن براي هم زدن تخم مرغ يا مايع كيك و غيره استفاده كنيد. چيزي كه اين سبزی خرد کن را از ديگر محصولات متمايز مي كند، مكانيزم چرخش آن است. به اين صورت كه روي درب خردكن يك دسته پلاستيكي وجود دارد كه به يك ريسمان بسيار محكم متصل است. با كشيدن اين دسته مي بينيد كه تيغه يا همزن به چرخش در آمده و بسته به سرعت كشيدن ريسمان، سرعت چرخش كم و زياد مي شود. ريسمان آن تا 40 سانتي متر به بيرون مي آيد. امكان پاره شدن آن به هيچ وجه وجود ندارد و حتي اگر روي بدنه ساييده شود، باعث خورده شدن بدنه پلاستيكي آن مي شود. تيغه هاي اين محصول بسيار تيز هستند و حتي با پر كردن كاسه از سبزيجات و غيره، كند نمي شوند يا گير نمي كنند. از طرف ديگر سيستم چرخشي آن كه حالت كشيدن نخ با دسته را دارد، باعث خرد شدن يا بهم خوردن سريعتر را داشته و دست كمتر خسته مي شود. در زير كاسه اين محصول، يك نوار لاستيكي قرار داده شده است كه باعث چسبندگي آن به زمين و سر نخوردن آن مي شود. بنابراين مي تواند با يك دست به آرامي خردكن را نگه داشته و با دست ديگر نخ را بكشيد بدون آنكه كاسه تكان بخورد. نكته بسيار مهم ديگر اين است كه لبه هاي تيغه ها رو به بالا هستند و باعث مي شوند مواد درون خردكن به بالا پرتاب شده و تيغه هاي رديف بالايي بدون استفاده نباشند.

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 245
برچسب ها :

[ دوشنبه 23 بهمن 1396 ] [ 16:55 ] [ محمد حاجیلو ]

یک دستگاه ابداعی کاربردی ایرانی است. این سبزی خرد کن  از موتوری با توان 350 وات بهره‌مند است و می‌تواند حجم زیادی سبزی را خرد و ریز کند. سبزی خردکن سبزیران مدل سهند 3000 با بهره‌گیری از تیغه فلزی بزرگ و بسیار برنده از جنس استیل ضدزنگ، فعالیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. بدنه‌ی سبزی خرد کن از ترکیب فلز و پلاستیک مرغوب ساخته شده است. در شیشه‌ای برای جلوگیری از پاشش سبزی خردشده به بیرون به همراه دستگاه عرضه می‌شود. سبزی باید به میزان نصف حجم مخزن داخل دستگاه شود و سپس روشن شود. پس از ریز شدن سبزی‌ها می‌توان دریچه جلویی را بازکرده و سبزی خردشده را با کاردک مربوطه خارج کنید. این  سبزی خرد کن  برای خرد کردن سبزی و موادی مانند کلم، فلفل، سیب‌زمینی، هویج، جوانه گندم، کرفس، نخود خیس شده، مغز گردو و مغز بادام و پسته و نخودچی طراحی‌شده و موادی که آبدار هستند یا باعث ورود آب یا آب سبزی و صیفی وارد دستگاه و موتور شود نباید وارد دستگاه شوند. توصیه‌شده است هرچند دقیقه استراحتی کوتاه به موتور داده شود تا عمر آن طولانی‌تر شود. به همراه این دستگاه کفگیر پلاستیکی و سنگ مخصوص تیزکننده‌ی تیغه‌ نیز عرضه می‌شود. این وسیله برای تمام کسانی که مایل به استفاده از سبزی در غذاها و خورش‌های مصرفی‌شان هستند کاربرد دارد، برای تهیه ترشی نیز می‌توان انواع کلم و سبزی را خرد کرد. این دستگاه با ظرفیت مخزن 3 کیلوگرم برای استفاده‌های خانگی مناسب است.

امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 265
برچسب ها :

[ دوشنبه 23 بهمن 1396 ] [ 16:51 ] [ محمد حاجیلو ]
.: Weblog Themes ByWeblogSkin :.
درباره سایت

عضویت / ورود
نام کاربري :
رمز عبور :

خبرنامه

آمار سایت

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 3
تعداد کل نظرات : 0

برچسب‌ ها
سایت
آرشيو مطالب
آپلود سنتر دایمی
امکانات وب